Friday, April 3, 2009

saya takot ape?

dulu cikgu praktikal waktu aku sekolah rendah ade bertanyekan satu soalan kat kelas(darjah4).

cikgu:ok kelas ape yang kamu takut?
kelas:raksaksa...lipas,biawak,ular,buaya,komodo,dadah bla bla bla....

tapi aku dok diam kacau membe pompuan kat sebelah aku
cikgu pn tanye la kat aku soalan 2
dengan blur nye aku pn bgn..
ye cikgu....
cikgu:ha ape die jawapan kamu..sergah cikgu yang cun 2 kat aku...

saya takut cinta....
sebab saya xtaw cinta 2 ape n macam mane.
kalau raksaksa nak takut ape ultraman ade,lipas ridsect ade,ular dlm belukar aje,komodo ade kat pulau die jer and dadah bkn jual kat kedai pn.

cinta xde ultraman tuk selamatkan,xde penyembur yang ley buat cinta 2 mati,cinta bkn mcm ular yang boley dibuat makanan,ala dadah nak beli bkn ade kat 7-e tapi yang menakotkan cinta nih die xkire tempat,xkire mase,dimana saja berada,pastu xde ape lak yang ley halang...jadi saya pilih untuk takot akan cinta...

cikgu pn diam n aku pn kacau balik member aku yang tadi...

5 comments:

pablo said...

apsal xjawab "saye takot kat Tuhan, cikgu.."

hahaha jawapan yang ringkas, TAPAT, padat!

mike-L said...

owhhh tuhan mmg takot

tapi tme 2 tengah dikecikan skop la bro..haha

Mahadewaratna_Sari said...

tapat padat ringkas

Rokok Rothmans said...

kalo aku cakap saye cinta cikgu..

mike-L said...

cikgu cakap

esok bawak mak bapak kamu masuk meminang yer