Monday, May 18, 2009

sekali lagi

Denyutan dikepala malam nih sangat kuat,berjenis-jenis pil dan ubat-ubat yang dipreskripsi oleh doktor tidak berhasil.

Denyutan di kepala beralih di tekak..dia sudah bengkak..dua orang anak tekak sudah besar.merah dan menyala,kedua2 nya...serius kali ni.denyutan anak2 tekak semakin dirasakan.ibarat disiku oleh "sikuan rakyat-the rock(WWE)"

Pernafasan sukar...Cermin diri, mata merah,kuyu...hidung-selsema...batuk..tak kan semua nak serang aku serentak...

dan sahlah badan aku semakin menuju ketahap kepanasan dewa..

lagi sekali..asal demam je mesti aku sapu semua sakit sekali.

i am grateful that i still can be sick.haha


ehhh.apsal aku tengah melayan lagu selamat pengantin baru plak nih.



*betol la kalau anak = orang

4 comments:

Feng said...

oh kita sama.

antibodi sedang rapuh.

mike-L said...

harap bukan selsema mexico

l t t l g j h ; said...

eh pegi check doc. bahaye selsema2 skang ni.

tp prolly sebab cuaca jugak kan. msia dah panas macam afrika.

mike-L said...

uishh..xkot aku xde melawat negara2 terbabit

lynn simpton same ke?