Thursday, June 11, 2009

Sorry Pengantin

minggu kenduri..
Cuti sekolah kali ini memang menyeronokan bagi kebanyak orang,tapi bagi aku inilah cuti yang menyemakkan dan mengkering-kontangkan duit aku.

Personally i would like to apologize to those who invited me to kenduri.sorry i can't entertain any.The biggest reasons is, $$$$(no ka-ching)..

jemputan:
saudara sendiri(abg saudara kawen)
Saudara man(kak long kawen)
saudari lisa(adik kawen)
saudara izman(sendiri kawen)
saudara hamzah(anak kawen)

sorry la...sekadar ingin mengucapkan Selamat Pengantin Baru semoga berbahagia selalu.
takpe sekurang2nya ade wakil yang datang bagi pihak saya.senyum sokmo ok.

Kenduri anda semua jauh2...xtercapai akal aku nak pergi...saya mintak maaf lambat sikit mintak maaf, sebab nak bagi peluang kat kamu semua mengharungi keindahan romantis menjadi suami isteri....haha.

P/s:pelan2 kayuh.tgk ade cctv x!OPPSS..

5 comments:

Feng said...

ohh selamat selamat selamat.


:D

Jo said...

nak pegi jemputan yang tak dijemput.



:DD

Nodja said...

:))

Rokok Rothmans said...

aku gi kenduri sampai sesat...
dah termasuk sampai 4 ujung kg tp x jumpe..
alih2 jumpe sawit ngan getah..
padahal jalan terus tepi jalan jer..
umah awek membe nyer pasal..

mike-L said...

lynn: :)

su anaz: boley pulak camtu.

nadya: :)

r.roth: mesti kena jumpa lauk kenduri gak