Saturday, February 14, 2009

Suasana sebuah Pagi

bangun pagi hari ini, hirup udara segar seperti hari2 lama,
duduk sendirian bersandar di buaian,hanya berteman sekotak rokok dan sebatang lighter,
teringat pulak al kisah cerita cinta berlegar2 di ruang minda.

hari ini kembali
hidup ku tanpa cinta kerana ianya telah pergi
hilangnya ku tak cari lagi,
perginya membiarkan diri kusendiri,
terkadang aku sepi,biasanya aku happpy,
selalunya aku katakan "biaq pi"..hahaha...

bkn kgemaran ku untuk berlari lagi,
jauh sudah aku pergi,dari selatan hingga utara tanah ini,
kononnya mencari diri, tapi hanyalah hipokrasi.
xmampu menghadap realiti,hidupku bagai mimpi.
indahnya seketika,apabila tersedar ianya tiada....

kini aku kembali,tidak pedulikan cinta lagi,
jika hadir, aku layari,
jika pergi, aku pasti dia mengerti,
aku sudi memberi lagi.

tidak pernah kukhuatiri tiada cinta untuk diriku lagi,
biaralah aku mencari sebuah cinta yang bererti yang sentiasa membuatku happy...

No comments: